باز کردن قفل پتانسیل واقعی خود CRM

شما می دانید چگونه بزرگ تاثیر CRM خود را در تیم فروش خود داشته است. اما وقتی که می آید به اتوماسیون بازاریابی، شما هنوز هم ممکن است برخی از سوالات–مانند، آنچه در آن است، چرا آن ارزش سرمایه گذاری من، و این واقعا درست نیست مثل من CRM انجام?

اما نه تنها این فن آوری قدرتمند در هدف و عملکرد متفاوت آنها در واقع کار دست در دست به عنوان ابزار مکمل بسیار. اتوماسیون بازاریابی نیست فقط با ادغام و ساخت از داده ها در حال حاضر موجود در CRM خود را; آن واقع داده ها در سیستم خود را به استفاده بیشتر، بیشتر personalizing خریدار خود را تجربه و افزودن ارزش به سرمایه گذاری خود را در CRM خود را می تواند.

بیایید نگاهی به چند تفاوت بین این دو سیستم عامل، و چگونه شما می توانید استفاده از این تفاوت ها برای باز کردن واقعی را بالقوه از CRM خود را.

کارشناسی ارشد در مقابل CRM-01
استفاده از تیم فروش خود بینش بیشتری می دهد.

فراتر از اطلاعات پایه جمعیتی. با اتوماسیون بازاریابی شما به ردیابی دقیق رفتاری، شما اجازه می دهد گودی می تواند و خود فروش تکرار کنید که چشم انداز خود صفحات بازدید از چه نوع مطالب آنها علاقه مند و جایی که آنها هستند در چرخه خرید — راست از درون خود CRM. این لیست جامع از چشم انداز فعالیت های بی نظیر دیدی دقیقا چه منجر خود، امکان استفاده از تیم فروش خود را به مکالمات خود را به فرد و گرفتن حق به نقطه علاقه مند فراهم می کند.

اولویت منجر به طور موثر.

در چه نقطه منجر انجام به فروش تکرار اختصاص داده می شود؟ چگونه شما می دانم که آنها واجد شرایط که آیا آنها را به رفتن? بازاریابی اتوماسیون فرایند تخصیص سرب قرار داده می توانید بر روی خلبان اتوماتیک بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و مخلوط سرب نمره و درجه بندی مدل تنظیم توسط کاربر. زمانی که منجر رسیدن به آستانه نمره و درجه، آنها به طور خودکار برای فروش تکرارهای بر اساس قوانین کسب و کار پیچیده برای خاک محصول و بیشتر می توان شده. علاوه بر این، استفاده از تیم فروش خواهد شد قادر به نمره و رتبه در CRM کمک به آنها را اولویت بندی منجر داغترین و اطمینان از اینکه رهبری تخصیص عادلانه و کارآمد و موثر است.

از دست دادن سرب را کاهش می دهد.

نه همه واجد شرایط منجر به بحث هستند با نماینده فروش سرب پرورش برای چشم انداز غیر فروش آماده می شود مارادونا پرورش مسیر قرار می گیرد و به تدریج منابع بیش از زمان ارسال آنها را به حالت آماده فروش آموزش اجازه می دهد تا. این نه تنها موجب صرفه جویی در وقت با ارزش خود را فروش تکرار اما همچنین تضمین می کند بازاریابی که سخت به دست آمده منجر به اتلاف، افزایش ارزش پایگاه داده خود را نمی رویم. که تکرار می توانند اقامت تا تاریخ در چگونه خود را درگیر با این کمپین است داده ها از سرب پرورش کمپین (مانند ایمیل های فرستاده شده و باز) در CRM نمایش داده می شود. تکرار نیز می توانید به اضافه کردن منجر به لیست های خاص و مبارزات پرورش از به طور مستقیم در CRM.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *